Visszatérhetnének a V10-es motorok a Forma–1-be – egy feltétellel
A hangélmény biztosan jobb lenne, de a világ közben másfelé halad.
A hangélmény biztosan jobb lenne, de a világ közben másfelé halad.
Az olasz gyártó 1000+ lóerős hibrid szupersportkocsija iránt világszerte igen komoly érdeklődés mutatkozik.
Az olasz gyártó legnépszerűbb modellje továbbra is az akár 666 lóerőre képes divatterepjáró, az Urus.
Az ABT XGT a Lausitzringen a Ferrari 296 GTB-t és a Porsche 911 GT2 RS-t is maga mögé utasította.
Az éppen új gazdára váró patinás Formula-1-es autóban még rendes kézi kapcsolású váltó található.
Bőven 600 lóerő feletti szívó V10-es üvölt ebben a szuperkönnyű hátsókerék-hajtású szörnyetegben.
Az STO SC 10° Anniversario „személyében" stílusos formában búcsúzik a Lamborghini Huracán.
Az ingolstadti gyártó szívómotoros régivágású szupersportkocsijának napjai meg vannak számlálva.
McLaren elektromos hajtás, egekig pörgő V10-es motor, futurisztikus hidrogénkaniszter a híres magyar versenylóról elnevezett sportkocsiban, melynek Kincsemhez hasonlóan Goodwood hozhatja el a világhírnevet. A sokat ígérő cég nyíregyházi származású, Svájcban élő vezetőjével beszélgettünk.
Már nem kell sokat várnunk a terepes hangvételű Huracán Sterrato hivatalos bemutatójára.
Az ezután érkező Lamborghinik hajtásában már mind lesz valamilyen villanymotor.
Az olasz gyártó kínálatában a jövőben már csak villanymotorral kiegészített hajtású új modellek lesznek.
Méltó hattyúdala lesz a hamarosan elköszönő ingolstadti sportkocsinak.
A sógorék alpesi F1-es pályáján a táltosbenzin és a prémium minőségű áram éppúgy jelentős mértékben fogyott, mint az aszfaltra rágógumiként tapadó sportgumi. Nem voltunk válogatósak: szívó V10-es, turbós 5 hengeres és hangtalan villany-sportautókat egyaránt megkergettünk.
Ennek a sportkocsinak a mozgatásáról egy biturbó V10-es benzinmotorra épülő hibrid hajtáslánc gondoskodik.
Az olasz gyártó kisebbik szupersportkocsijából minden korábbinál nagyobb mennyiséget értékesítettek.